الزام شرکت معلمان حق‌التدريس در آزمون استخدامي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 14
نویسنده : مولوی
رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي با اعلام جزئيات نحوه استخدام نيروهاي حق التدريس جديد گفت: برخي از اين نيروها بايد در آزمون استخدامي شرکت کنند.

علي عباسپور تهراني فرد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان دقيق استخدام معلمان حق التدريس در آموزش و پرورش که اوايل ديماه مجلس به آن راي داد گفت: برخي از معلمان حق التدريس که ناپيوسته در مدارس تدريس داشته اند يا به مدت يک يا دو سال به عنوان معلم شرکتي فعاليت مي کردند بايد در آزمون استخدامي که وزارت آموزش و پرورش مکلف به برگزاري آن شد، شرکت کنند.

نماينده مردم تهران افزود: همچنين وزارت آموزش و پرورش موظف شده که تا 6 ماه پس از تصويب قانون يعني تا پايان تيرماه سال 1390 اين آزمون را براي معلمان حق التدريس برگزار کند.

رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس درباره زمان استخدام معلمان حق التدريسي که سابقه آنها کامل است، گفت: اما معلماني که با مدرک کارداني پنج سال سابقه پيوسته و کارشناسي چهار سال سابقه پيوسته دارند بايد از زمان تصويب قانون تا کامل شدن ظرفيت 60 هزار نفر استخدام شوند.

بر اساس مصوبه اخير مجلس مقرر شد تا معلمان حق‌التدريس با مدرک کارشناسي و با چهار سال سابقه و نيز با مدرک کارداني و با پنج سال سابقه در قالب قانون استخدام 60 هزار معلم حق‌التدريسي در اولويت استخدام آموزش و پرورش قرار گيرند و در رابطه با آموزشياران نهضت سواد‌آموزي نيز کساني که تا کنون 60 ماه سابقه فعاليت مستمر دارند در اولويت استخدام قرار دارند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: